Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:52 tpen

Cica - Amit az Animal Cutsról tudni kell!

Sziasztok!
A Cica egy tápkieg szlengesített neve, a kajakosok között igen elterjedt, ez a Cuts (Universal). Tulajdonképp mi nem is arra használjuk amire kitalálták, amire a builderek, mi csak edzés/verseny előtti felpörgető cuccnak használjuk.
A tápkieg előre kimért adagokban van, egy zacskó tartalmaz 6-8 (most pontosan nem tudom) kapszulát és tablettát. Elfogyasztása bő vízzel ajánlott, mert irritálhatja a gyomrot.
Hatása hihetetlen, lekapcsolja az agyat, megszaporázza a pulzust és a levegővételt. Az adagolásra van írva, hogy napi kettő adagot lehet beküldeni, egy kúra pedig 2 doboz (42 nap). A legenda szerint, csak arra kell figyelned, hogy elég levegőt vegyél a futam alatt, nehogy megfulladj. :) Ezzel könnyű megcsinálni a 110%-ot.
A zsírégető hatásáról nem tudok beszámolni, mert nem mertem kúraszerűen használni, és nem is ajánlom senkinek, csak aki abból él hogy leszálkásít egy-egy verseny előt.
Ami biztos hogy a termék olyan kemény hormon fokozókat és vízhajtókat tartalmaz, hogy 18 év alattiaknak nem ajánlom, bár én szedtem akkor is, túléltem, de nem biztos, hogy előnyömre vált.

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr612685608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása