Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 16:26 tpen

A-vitamin

Zsírban oldód vitamin. 2 ismert fajtája létezik: a retinol, ami állati eredetű és a karotinoid ami pedig a növényi eredetű élelmiszerekben található meg. Ami hatása egy fontos egy sportolónak, az az hogy nedvesen tartsa a légzőszervrendszert, erősítse az immunrendszert és gyorsítsa a sejtek megfelelő növekedését.
Túladagolás lehetséges, ezért béta karotin formában okosabb fogyasztani. Egy speciális enzim segítségével egy béta karotin molekula két A-vitaminra tud bomlani, amennyiben nem kell a szervezetnek, nem bontja, így nem tud túladagolódni. Szerintem egy sportoló normális bevitele 10 000- 20000 IU/nap. Szedni külön nem érdemes inkább csak multivitaminokból
Felszívódását segítik a zsírok, olajok. Megtalálható a halmáj-olajban, májban, sárgarépában, tojásban, tejben és tejtermékekben, margarinban és sárga gyümölcsökben.

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr542684983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.