Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 16:23 tpen

Az utolsó a vacsora?

A vacsora legyen a napod 2. legfontosabb étkezése, első a reggeli, ezt ne hagyd ki soha, semmiképp! A vacsorával elfogyasztott tápanyag este szívódik fel a beleidből, ha nem eszel, egyértelműen koplalni fogysz. Érdemes olyan dolgokat enni, amik lassan szívódnak fel, magas biológiai értéket képviselnek. Vacsorára olyat eszek mindig, amiről tudom hogy minimum 5-6 óráig el lesz vele a szervezetem. Még a fogyisoknak sem árt olyan fehérjét fogyasztani, ami folyamatosan szívódik fel, nem fognak hízni tőle. A következők miatt: az éjszaka folyamán ugyebár GH (növekedési hormon) termelődik, vagy (!) ha szénhidrátot fogyasztasz akkor inzulin. A GH nem engedi hogy elhízz, az inzulin engedi, ráadásul inzulin a nap folyamán is termelődhet, GH csak éjszaka. Egy tipikus versenyszezonos éjszakára készülésem a következőképp néz ki: először is megvacsorázok egy nagy pizzával (ha Szegeden vagyok, csak a pizzatorony!) vagy valami laktatóval, olyan 6 körül, 8-10körül pedig újra vacsorázok, de akkor már kicsit profibban: Milk and egg + c-vitamin + tribulus (ha éppen szedek). Éjszakára még érdemes fogyasztani sima arginin fx-et, glutamint, vagy egyéb regenerációs italokat. Bár ezeket én hanyagolom. tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr762684971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.