Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 16:25 tpen

És mi lessz edzés után?

Szól a kérdés jogosan. Ez a 3. legfontosabb étkezésed a reggeli és a vacsora után! Először is, muszáj tisztáznunk, mi a cél. Első alkalommal égessünk zsírt! Akkor koncentrálnunk kell a minél magasabb fehérjebevitelre, vigyáznunk kell az izmainkra, el ne vesszenek! Mivel edzés után a szervezet készültségben van az előbb előidézett stresszhelyzet miatt, elkezdi bontani az izmokat, hogy energiát nyerjen. Ez a folyamat nem túl gazdaságos, mert a fehérjebontás nem ad annyi energiát mint a szénhidráté vagy a zsíré! Tehát első és legfontosabb dolgunk az, hogy edzés után megragadjuk a shakert, ami tartalmazza azt a gyorsan felszívódó energiaforrást amire a szervezetnek szüksége van. Ebben az esetben legyen ez egy 90%-os tejsavó izolátum (WPI). Fehérjéből maximum 40-50g elfogyasztását ajánlom! Továbbá érdemes még a BCAA-val foglalkoznunk meg a glutaminnal. Mindkettő aminosav jellegű kiegészítő, csak röviden: a glutamin szervezetünk számára a legfontosabb aminosav, ebből kell a legtöbbet bevinni, stressz hatására (mind fizikai, mind pszichés) a szervezet elkezdi vadászni a szervezetben a glutamint, izmokból, csontokból, csontvelőből is kivonhatja. Nem hangzik jól mi? A BCAA azok az aminosavak (L-leucin, L-izoleucin, L-valin), amik stressz hatására leggyorsabban bomlanak ki a fehérjéből, ez izomleépülést okozhat. Van ez a 2 cucc kombinálva is, talán az a legjobb ez a ReBooster. Most pedig növeljünk tömeget! Edzés után tömegnövelő turmix elfogyasztását ajánlom! A tömegnövelők maximum 50%-os fehérjetartalommal bírnak, a többi részük szénhidrát. Tömegnövelőkből maximum 100g elfogyasztását ajánlom! Minél nehezebben veszünk fel tömeget annál magasabb szénhidráttartalmú terméket válasszunk! Ebben az esetben is lehet fogyasztani BCAA-t, glutamint. Itt jelentősebb inzulinszinttel dolgozunk, mivel az 50% szénhidrát megemelte, ezért szedhetünk mellé kreatint. A kreatin ebben az esetben jobban hasznosul. Szerintem most már tudjuk mi lesz edzés után! tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr382684976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.