Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:33 tpen

Fehérje

Fehérje az egyik legnépszerűbb étrend-kiegészítő a sportolók és fizikailag aktív egyének körében. A protein-kiegészítők azért ajánlottak a sportolóknak, mert fokozza a nitrogén visszatartás és növeli az izomtömeget, megakadályozza fehérjék lebontását a kemény edzés során, segíti elő az izmok glikogén töltését, és megakadályozzák a vérszegénység elősegítése révén megnövekedett hemoglobin szintézist. Mindazonáltal, függetlenül ezektől, az hogy a sportolók több fehérjét kell bevinni, vitatható. A rendelkezésre álló kutatások szerint, az American College of Sports Medicine, az Amerikai Dietetikus Szövetség, valamint a Dietitians Kanada, a mostani közös álláspont állt, arra a következtetésre jutott, hogy a fehérje szükséglet magasabb az aktívabb egyének körében, és azt javasolta, hogy az állóképességi sportolók nak 1,6-1,7 g fehérje / testsúly kg, a nehézatlétáknak 1,2-1,4 g fehérje / kg, amelyek mintegy 150-200 százalék Az Amerikai Egyesült Államok jelenlegi "Ajánlott Diétás szükségletnek" (RDA).
A DRI kijelenette, hogy a megfelelő bizonyítékok hiányában a kutatás nem egyértelmű a dolog, de további étrendi fehérje javasolt az egészséges felnőttek vállalkozás erő vagy állóképességi edzés során.

American Dietetic Association, Dietitians of Canada: American College of Sports Medicine. Nutrition and athletic performance. Journal of the American Dietetic Association 2000, 100:1543-46.

National Academy of Sciences: Dietary Reference Intakes for Energy, Carbohydrates, Fiber, Fat, Protein and Amino Acids. Washington, DC: National Academies Press; 2002.

Lambert C, et al.: Macronutrient considerations for the sport of bodybuilding. Sports Medicine 2004, 34:317-27.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr362685520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.