Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:44 tpen

Pár gondolat az edzés utáni sikeres regenrációról

Ez nem csak tanult, hanem alkalmazott módszerem is. Edzés utánra (bármit is sportolsz) kimerülnek a glikogén raktárak, ekkor egy lehetőséged van, hogy másnap meg tudj mozdulni, minél gyorsabban, minél jobb és opcionálisabb táplálékkiegészítőt(!) kell elfogyasztanod!
A tápkiegen van itt a hangsúly, jól gondolod! Mivel minden amit megehetsz ilyenkor, lassan emésztődik meg, nehéz a gyomornak. A vér közvetlen edzés után még az izomzatban van, ott dolgozik, tehát az emésztőszervrendszer ilyenkor szinte semmit sem csinál. Tehát ekkor olyan anyagot kell bejuttatni, ami koncentrált mennyiségben tartalmazza a legfontosabb összetevőket a regenerációhoz.
5-8g glutamin ugyan olyan jól regenerál mint 50-60g dextróz-maltodextrin kombináció, ugyan olyan jó regenerálja a glikogén raktárakat, persze a kettő együtt, még jobb és még gyorsabb. Felszívódásuk villámgyors. A szakirodalom ezt ajánlja.
Én persze ennyivel nem érem be, rámolok a kulacsba arginint is. Esetleg edzés előtt eszek GAKIC-ot. Ha nem akarunk variálni az aminosavakkal és a többi kiegészítővel, akkor marad a tömegnövelő. És még nem is szóltam a levezetésről, nyújtásról. A megfelelő izomzat fejlesztéséhez ezek nélkülözhetetlenek mind!

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr212685565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.