Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 16:16 tpen

Reggeli

A reggeli meghatározza a napodat, újratölt. Gondolj csak bele, nem ettél vagy 8 órája, ha ez nappal esik meg Veled, lehet ki sem bírod, csak a szervezetednek van egy olyan "automatikája", hogy az éhségérzetet elnyomja, vagy csak kritikus helyzetben hozza elő, és ébreszt fel. Tehát legyen az első dolgunk reggel, hogy eszünk és iszunk, pótoljuk azt a fehérje, szénhidrát, vitamin, ásványi anyag, és folyadékmennyiséget amiről lemaradtunk az alvás miatt. Amikor alapozok akkor nekem a reggelim eléggé unalmas, de tulajdonképp ez lenne a legjobb: zab (a teszkósat szoktam választani a kedvező ára miatt), ezt beleteszem a fehérje shakembe (pl pronutrition WPI<) (ez segít pótolni azt a nagy mennyiségű aminot ami elment este),vitamincsomag (aki kisebb tömegű vagy nem olyan szinten műveli a sportot mint én annak lehet elég az egyszemes vitamin is), de mindezek előtt mindig fogyasszunk valami évszakhoz illő gyümölcsöt (a banán nem ér). Leírom pontosan miből is áll a reggelim: Gyümölcs: próbálom mindig a szezonálisat választani. Ha fogyoznod kell akkor a citrusféléket részesítsed előnyben. A zabos halál: Ezt a nevet az ízéről kapta, pedig díjnyertes az összetétele. tegyél annyi zabot a tálba amennyit megszeretnél enni, a zab fogja adni a mennyiséget, tegyél rá mazsolát vagy egyéb aszalt gyümölcsöket, mézet, esetleg egyéb magokat vagy müzlit. Ha megvan ez a nagyon gusztusos valami, akkor öntsük nyakon egy pohár vízzel, vagy tejsavó fehérjés turmixszal. Ha nem lehet zabos halált enni, mert közel az edzés: Sima tejsavó shake, de csak fél adag mert közel az edzés. Vitamincsomag Víz: már reggel elkezdem inni a szükséges napi 4-6 literemet, így van olyan szakasz az életemben, hogy reggelihez leteszek egy üveg ásványvizet, és addig nem kelek fel az asztaltól, amíg az el nem fogyott. Ha esetleg kreatint fogyasztok, akkor megesik, hogy több mint 6 litert iszom naponta. tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr522684958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.