Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 16:15 tpen

A kezdetek...

Szia, egy sportoló vagyok, kajakos, egy igazi mozgás fanatikus. Rá kellett jönnöm, hogy nem elég mindent megtennem a teremben, a pályán, hogy sikeres lehessek, hanem ettől sokkal több kell. Most nem csak az étkezésre gondolok, hanem az egész életre. Ezért az étkezési információk mellett megpróbálok Nektek minél több ötletet adni. Néha csak leírogatom ami éppen eszembe jut, a táplálkozásról, a sportról; máskor meg, kész étkezési tervet írok le (mit fogyasztottam aznap). Megvettem ezt a honlapot, és ezzel létrehoztam egy lehetőséget, amivel nem kötelező élni, nem kötelező elolvasni, elhinni, megérteni. Cenzúra nélkül fogok szidni vagy dicsőíteni ételeket, termékeket, alapanyagokat esetleg cégeket.

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr602684953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása