Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:26 tpen

Gaspari - SuperPump250 kipróbáltam

Sziasztok, az elmúlt hetekben egy Gasparis NO fokozót találtam, ami felkeltette az érdeklődésemet. 2 igen fontos dolog miatt választottam ezt, összetételben igencsak ott van, és sok jó véleményt hallottam róla. Ami viszont igen meglepő volt, hogy nem szállt el az importőr az árazással, ezzel arra gondolok, hogy ár-érték arányban igen jó.
Az eladó ajánlása szerint (kék)málnát vettem, szerintem nincsen külön ilyen gyümölcs, de legyen... hívjuk így! A színe igen ipari, ciánkék. Íze gej, cukros, de a dobozon nagy betűkkel fel van tüntetve, hogy aspartam and sugar free! Erre majd később visszatérek. A gyomrot nem zavarja, ha edzés előtt 30 perccel fogyasztjuk, edzésen pörget a stimulánsok miatt.
Nem ajánlom senkinek, aki cukros, magsavérnyomásos vagy egyéb szív-betegsége van.
A dobozon találtam egy magyar címkét, amin érdekes dolgok voltak... Kiemelem, ezek a cuccok nem voltak ráírva az angol címkére!!! A táplálék kiegészítő tartalmazhat: cukor (?sugar free?), sütemény morzsák, kagyló darabok, (és ami amúgy is mindenben van) dió, mogyoró.
Durva mi? Miket meg nem eszünk, hogy jobbak legyünk.
Tulajdonképp a-el meg vagyok elégedve, azt vártam amit mondtak a reklámok, a barátok. Kicsit gyengébb mint az xplode, de legalább pihen a szervezet.

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr292685495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása