Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:43 tpen

Olvasd az újságot, egyél szemetet!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem már elegem van minden promóciós újságból, reklámanyagból. Tudom - hisz ezt tanulom - csak ezzel lehet eladni a termékeket, de akkor is a túlzott marketing gusztustalan!
Első körben utálom azokat akik bármit bele mernek hazudni a termékükbe, márkájukba; pl. amerikai, vagy azért szünt meg az MLO, mert ő felvásárolta, vagy vezető tápkieg gyártó a világon, vagy most fejlesztette, közben csak megvette a tabit egy másik cégtől és átcsomagolta, vagy csak egyszerűen hogy neki a terméke hány %-os hatóanyag tartalommal bír, de erről semmilyen hivatalos papírt nem tud mutatni, csak a drága prospektusokat!
Második körben utálom azokat akik direkt marketinget alkalmaznak, lehet azért mert aki egy kicsit is művelt egyből párhozamot vonhat a kommunizmus terjedése és e folyamat között (először amikor megjelenik a szomszédnál, akkor nincsen vele semmi baj, aztán lehet még kicsit is tetszik, de szép lassan akaratod ellenére bevonul hozzád is, de ha ellenkezel akkor jön a rámenős direkt módszer, napi több adagban, amíg meg nem veszed a cuccot.
A 3. az az, ha egy cégnek annyi reklámanyagja van, ami egy kisebb család téli tüzelőjét adhatná. És nem csak azért undorító, mert ezzel mind tukmálni akarnak; ez még valahol meg is érthető, hisz minden szart el kell valahogy adni. A papír ugyebár a fából van... ezt a vonalat nem is folytatom, mindenki tudja a végét. Csak tudnám egyes cégek miért verik a nyálukat arra, hogy ha egy oszlopba tennénk a brossburáikat akkor mekkora oszlop lenne... blablabla...
A legvége pedig kis matek... Tulajdonképp minden marketing költséget a vásároló fizet ki a cégnek. Minden termék árában benne van az "ingyenes szóróanyag" ára.
Egy a lényeg kedves Barátaim, nézzétek meg, mit vesztek, hiszen jó esélyetek van rá hogy szemetet...

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr132685561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása