Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem már elegem van minden promóciós újságból, reklámanyagból. Tudom - hisz ezt tanulom - csak ezzel lehet eladni a termékeket, de akkor is a túlzott marketing gusztustalan!
Első körben utálom azokat akik bármit bele mernek hazudni a termékükbe, márkájukba; pl. amerikai, vagy azért szünt meg az MLO, mert ő felvásárolta, vagy vezető tápkieg gyártó a világon, vagy most fejlesztette, közben csak megvette a tabit egy másik cégtől és átcsomagolta, vagy csak egyszerűen hogy neki a terméke hány %-os hatóanyag tartalommal bír, de erről semmilyen hivatalos papírt nem tud mutatni, csak a drága prospektusokat!
Második körben utálom azokat akik direkt marketinget alkalmaznak, lehet azért mert aki egy kicsit is művelt egyből párhozamot vonhat a kommunizmus terjedése és e folyamat között (először amikor megjelenik a szomszédnál, akkor nincsen vele semmi baj, aztán lehet még kicsit is tetszik, de szép lassan akaratod ellenére bevonul hozzád is, de ha ellenkezel akkor jön a rámenős direkt módszer, napi több adagban, amíg meg nem veszed a cuccot.
A 3. az az, ha egy cégnek annyi reklámanyagja van, ami egy kisebb család téli tüzelőjét adhatná. És nem csak azért undorító, mert ezzel mind tukmálni akarnak; ez még valahol meg is érthető, hisz minden szart el kell valahogy adni. A papír ugyebár a fából van... ezt a vonalat nem is folytatom, mindenki tudja a végét. Csak tudnám egyes cégek miért verik a nyálukat arra, hogy ha egy oszlopba tennénk a brossburáikat akkor mekkora oszlop lenne... blablabla...
A legvége pedig kis matek... Tulajdonképp minden marketing költséget a vásároló fizet ki a cégnek. Minden termék árában benne van az "ingyenes szóróanyag" ára.
Egy a lényeg kedves Barátaim, nézzétek meg, mit vesztek, hiszen jó esélyetek van rá hogy szemetet...
tpen