Bemutatkozó

A taplalkozastanacsadas.hu volt az én előző "munkahelyem", de elérkezett váltás ideje, mivel kis pénzből nem lehet megváltani a világot, főleg nem lehet szervert és domaint fizetni. Az előző oldalam márkafüggetlenül elemezte a táplálékkiegészítők piacát, a benne lévő lehetőségeket, segítséget nyújtott a sportolóknak a megfelelő termékek, ételek, életvitel kiválasztásában. Ez itt sem lesz másképp. Sportoló jelenem és múltam miatt foglalkoztat a téma, utána járok mindennek, hiszen a profivá válás útján ez elkerülhetetlen dolog, ezért azt ajánlom Nektek, sportolóknak, váljatok velem profivá!

Sport és tudomány

Linkblog

2011.02.23. 17:48 tpen

Harc (Savasodás) Sanyival, avagy a saját pH háborúm

Sziasztok! Ismét megszívtam, és kicsit megbetegedtem. Akkor hibázhattam, amikor egészen este 3-4-ig fröccsöztem, utána pedig a megmaradt szódával locsoltuk egymást a 2-es főúton kb 5-8 fokban.
Megvolt a másnapos ébredés és egy alma után a kondiedzés fele. Be kellett szüntetni a felénél, mert hányingerem lett. Gyanús voltam magamnak, hiszen nem ittam annyit, hogy ilyen bajaim legyenek. Gondoltam, viccből mérek egy pH-t. A pH mérést Te is könnyen meg tudod tenni, bemész a patikába vagy a gyógyászati segédeszközös boltba és kérsz pH mérő csíkot vagy lakmuszpapírt, azt mér csak le kell pisálni, és kész az eredmény. Tehát a pH-m 8-as volt.
Ez egy igen vicces eredmény, mivel az ember pH-ja normális helyzetben 5-6között van. Ugye a pH-t egy 12-es skálán mérjük, ha 6 felett van, akkor már nem lugos a szervezet hanem savas.
Így kezdődött az én házi bajnokságom a savasodás ellen. Nézzük mit kell ilyenkor tenni szerintem! a folyadékbevitel megnövelése, még akkor is inni kell, ha nem vagy szomjas, napi 5-6l (legalábbis nekem a 80-90kg-hoz). Sok zöldség és gyümölcs, még a hétvégi fehér kenyeremet is ejtettem. Húsféléket szinte teljesen visszaszorítottam. Persze inni kell méregtelenítő teák. Vitamincsomag az egyetlen ami tápkeiget ilyenkor megengedek magamnak. Erre azért van szükség mert ilyen helyzetben a szervezetben minden más anyagcsere folyamat is felborul.
Remélem sokat segítettem. Amúgy ezzel a módszerrel a sav-bázis egyensúlyomat 2-4 nap alatt állítottam helyre.

tpen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faster.blog.hu/api/trackback/id/tr792685584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása